Блог контакт-центра Premium Call
5 способів завершити розмову з клієнтом

5 способів завершити розмову з клієнтом

22 июля, 2021

Як завершити розмову та не втратити клієнта. Про це розповідаємо в нашій новій статті.

Читать полностью
3 способи знайти інформацію про вашу цільову аудиторію

3 способи знайти інформацію про вашу цільову аудиторію

09 июля, 2021

Як працювати з цільовою аудиторією? Розповідаємо в нашій новій статті!

Читать полностью
 Сейлз менеджер. Головні навички спеціаліста

Сейлз менеджер. Головні навички спеціаліста

01 июля, 2021

Розповідаємо про базові навички сейлз менеджера в новій статті!

Читать полностью
Як запам’ятатись клієнту

Як запам’ятатись клієнту

25 июня, 2021

Будуємо якісну комунікацію разом. В новій статті зібрали поради, які допоможуть завоювати довіру клієнта.

Читать полностью
Як приймати рішення. Гайд для менеджерів з продажів

Як приймати рішення. Гайд для менеджерів з продажів

17 июня, 2021

Розповідаємо в новій статті, як приймати рішення, про які ви потім не будете шкодувати.

Читать полностью

Що очікують клієнти від служби підтримки

11 июня, 2021

Чи відповідаєте ви вимогам своїх клієнтів? Розповідаємо в новій статті!

Читать полностью
Подписаться
на новости

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам в течении 15 минут !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне