3 способи знайти інформацію про вашу цільову аудиторію
3 способи знайти інформацію про вашу цільову аудиторію

Портрет цільової аудиторії є важливою складовою якісної комунікації та успішних продажів. Для того аби швидко знаходити спільну мову з потенційним клієнтом, необхідно добре знати які акценти розставити в розмові, на що звернути увагу покупця. Успішні продажі неможливі без попередньо детально складеного портрета клієнта.

3 способи як швидко зібрати інформацію про своїх клієнтів

1) Онлайн опитування. Анкетування дозволяє опитати за короткий термін велику кількість людей. Проведене опитування ви зможете використати для аналізу поведінки своїх покупців та постійних клієнтів. Отримана інформація допоможе скласти детальний портрет вашої цільової аудиторії. Також опитування варто використовувати для того аби краще дізнатись про вподобання своїх клієнтів, їх бажання та ставлення до ваших товарів. Опитування допоможуть і у виявленні слабких сторін продукції та обслуговування клієнтів.

Таким чином, за допомогою проведеного опитування ви можете не лише чітко сформулювати портрет свого клієнта, а й виявити свої слабкі та сильні сторони.

2) Аналіз конкурентів. Для того аби краще зрозуміти хто є вашим клієнтом, проаналізуйте своїх конкурентів. Які прийоми вони використовують, на яких клієнтів орієнтуються. Краще розуміння конкурентів та їхньої цільової аудиторії допоможе вам визначити шляхи розвитку вашої компанії. Аналіз помилок конкурентів, які вони допускають чи допускали стосовно своїх клієнтів, буде вам прикладом і ви зможете уникнути багатьох невдач.

3) Дані про клієнтів з ЦРМ. База даних, яка містить відомості про клієнтів, може стати для вас джерелом інсайтів. Так за допомогою ЦРМ ви можете структурувати інформацію про своїх покупців та створити ідеальний портрет цільової аудиторії по таким ключовим показникам:
- звідки прийшов клієнт (сайт, реклама, «холодні» дзвінки);
- частота покупок;
- що саме купують;
- місто;
- середній чек;
- вік та стать;
- поведінковий фактор.

Маючи вичерпну інформацію про людей, що купують ваші товари, ви зможете зменшити кількість відмов клієнтів та покращите якість обслуговування, уникаючи великої кількості заперечень покупців.

Знати свою цільову аудиторію надважливо, адже це запорука успіху не лише кожного окремого дзвінка, а й компанії в цілому.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне