4 факти про продажі, які варто знати
4 факти про продажі, які варто знати

Як купують товари клієнти? Який шлях вони проходять від першого «хочу» до оформлення замовлення?

4 факти про клієнтів, які вам варто знати

1. Факти керують бажаннями. Для того аби придбати товар, потенційним клієнтам необхідно підкріпити своє бажання фактами. Перша реакція людини на певний продукт чи послугу – емоційна. Коли людина зацікавилась продукцією, але ще не дізналась про неї, її мотивація до придбання - це звичайне «хочу». Далі за емоціями потенційний клієнт починає більш детально вивчати інформацію та збирає факти. Скажімо, людина хоче придбати новий телефон. Вона сприймає спочатку весь образ візуально(екран, колір). Після першого імпульсу вивчає інформацію більш ґрунтовно, адже робити покупку лише на емоціях не завжди є правильним рішенням.

Працюючи у сфері телефонних продажів варто розуміти наскільки важливою є вичерпна інформація про товар для клієнта. Необхідно інформувати покупця, щоб його бажання купівлі було виправдане характеристиками продукту.

2. Покупці шукають цінність. Власне про це ми часто нагадуємо, і вважаємо що пропускати цей пункт у своїй презентації не варто. Щоб працювати ефективно та продавати багато, задавайте собі запитання: Чому саме ви? Яку цінність ви несете для людини? Чому серед конкурентів варто купити саме у вас? Якщо у вас є відповіді на ці запитання, ви можете бути впевненні в тому, що дійсно несете цінність для клієнта.

3. Клієнти бувають невпевненими. Для більшості клієнтів в купівлі важливим є обійти всі ризики і витратити свої кошти вдало. Саме тому так часто оператори контакт-центру стикаються із запереченнями покупців. Це є не що інше, як невпевненість у своєму виборі та необхідності покупки. На цьому етапі важливим є правильна робота з запереченнями. Оператору необхідно ґрунтовно відповісти на всі запитання та надати вичерпну інформацію. Це сприятиме формуванню довіри до вашої компанії.

4. Чим товар популярніше, тим він цінніше. Люди бажають володіти тими товарами, які вже перевірені і добре себе зарекомендували. Для того аби підвищити попит на продукт потрібно створити ефект його популярності. Для цього підходять акції обмежені в часі, або нагадування про те, що товар закінчується.

Такі поради, на перший погляд, є дуже простими, але вони прекрасно себе зарекомендували і чудово працюють.

Взявши до уваги ці правила Ви краще розумітимете клієнтів та зможете продавати більше.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне