5 способів завершити розмову з клієнтом
5 способів завершити розмову з клієнтом

Етап завершення розмови з клієнтом є не менш важливим, ніж інші складові успішної презентації. Саме від правильно завершеної розмови залежить те, чи прийде покупець до вас ще, і чи стане він вашим постійним клієнтом.

5 способів попрощатись з клієнтом на позитивній ноті

1. Будьте ввічливим. Спеціалісти рекомендують закінчувати розмову на «своїй» ноті після того, як ви дали відповідь на питання покупця. Так людина не залишиться з відчуттям що ви її проігнорували, а знатиме що її вислухали та почули. Тобто ніякі питання не повинні залишитись без відповіді. Навіть якщо одразу ви не можете надати необхідної інформації клієнту, домовтесь про зворотний зв’язок, але не залишайте клієнта у «підвішеному» стані.

2. Закінчуйте на тому, з чого почали. Якщо розмова почала відходити від заданого вектора, не бійтесь повернути її знову в необхідне русло та закінчити тією темою, з якої ви почали.

3. Визначте ліміт часу. Так ви, по-перше, не затримаєте надовго людину, по-друге, покажете, що поважаєте її час. Обмеживши час розмови ви швидко розв’яжете всі питання, а у випадку якщо ліміт буде перевищено, зможете про це нагадати та завершити розмову.

4. Не перебивайте клієнта. Для того щоб розмова була змістовною та не займала багато часу, дайте клієнту можливість висловитись. Якщо ви перебиватимете клієнта чи робитимете спроби завершити речення за нього, то лише налаштуєте його негативно. Все що ви можете зробити – поставити уточнюючі питання та слідкувати за розмовою, щоб вона не переходила на інші теми, які не стосуються питання, з яким звернувся клієнт. Уважно вислухавши клієнта ви зможете краще зрозуміти проблему і швидше її вирішити.

5. Ставте запитання. Інколи розмова з клієнтом затягується з тієї причини, що клієнт не може чітко пояснити проблему чи питання. В такій ситуації важливо допомогти покупцю та при необхідності поставити питання, які допоможуть краще розкрити проблему.

Спробуйте самостійно окреслити питання з того, що озвучив вам клієнт. Наприклад: «Якщо я правильно розумію, ви хочете сказати що…» і тому подібні вирази. Підсумовуйте все сказане клієнтом, так ви швидше «доберетесь» до суті проблеми і розмова триватиме значно менше. Будьте тактовними в цій ситуації, щоб у людини не було відчуття що ви намагаєтесь її перебити та швидше від неї позбутись.

Дотримуйтесь цих правил для того, аби спілкування клієнта з вами було максимально позитивним і ви не зіпсували хороше враження на етапі завершення комунікації.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне