Як врятувати перемовини, які зайшли в глухий кут
Як врятувати перемовини, які зайшли в глухий кут

Інколи перемовини несподівано заходять в глухий кут, з якого важко вибратись як менеджеру з продажів, так і потенційному клієнту.

Для того аби не допустити такої ситуації, варто використати нижче наведені прийоми. Вони допоможуть віднайти вірний вектор розмови та успішно завершити розмову з клієнтом.

4 правила виходу з кризи перемовин

1. Не тисніть, а співпрацюйте. Для того аби налаштувати клієнта на покупку, необхідно відмовитись від прийому тиску та принципу «продав і забув». Якщо ви націлені на розвиток бізнесу та формування якісної бази постійних клієнтів, вибирайте екологічний підхід та враховуйте інтереси своїх клієнтів. Відсутність тиску позитивно впливатиме на перебіг розмови з покупцем.

2. Створюйте емоції та уникайте негативу. Для того аби перемовини пройшли успішно варто уникати спірних моментів та негативних емоцій. У клієнта не повинно виникати ніяких сумнівів стосовно самого продукту і вашої компанії. Будьте впевненим та позитивним. Створюючи позитивну атмосферу ви зможете правильно налаштувати людину і завершити розмову за принципом win-win. Знайте «болі» своїх покупців, це сприятиме формуванню правильної атмосфери та швидко приведе Вас до цілі дзвінка.

3. «Прокачуйте» емпатію. Цей пункт є продовженням попереднього. Однією з причин, з яких перемовини заходять в глухий кут є те, що менеджеру з клієнтом не вдається знайти спільну мову. Коли присутнє певне напруження в розмові, навіть якщо презентація товару була проведена якісно, шанси на успішну продажу залишаються мінімальними. Для того аби справити хороше враження на потенційного клієнта важливо залишатись дружелюбним, відкритим до діалогу та спокійним. Менеджер також повинен добре знати продукт, адже впевнене володіння інформацією про продукцію, яку ви продаєте, викликатиме довіру у потенційного клієнта.

4. Залишайте місце для маневру. В перемовинах з клієнтом ви повинні створювати атмосферу, в якій головним є клієнт. При цьому ви повинні бути пильними, при необхідності робити маневри, які допоможуть повернути розмову в правильне русло. Як приклад, задавайте відкриті запитання, уточнюйте інформацію та вчасно реагуйте на перші прояви негативу або заперечень.

Це допоможе Вам не допустити ситуації, коли розмова перестає бути контрольованою і ви не втратите клієнта.

Використовуйте ці правила, і ви будете спокійні за перебіг перемовин та зможете як передбачати негативні ситуації в діалозі, так і вчасно корегувати їх та нейтралізувати.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам в течении 15 минут !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне