Як запам’ятатись клієнту
Як запам’ятатись клієнту

50% відсотків успіху презентації товару – вміння менеджера контакт-центру знайти спільну мову з клієнтом. Саме від правильно побудованої комунікації залежить те, чи стане людина вашим клієнтом та постійним покупцем чи ні.

Як сподобатись клієнту?

1. Проявіть повагу. Звертайтесь до клієнта на ви та використовуйте часто в розмові його ім’я. Запитайте клієнта чи має він час і зробіть все можливе, щоб розмова з ним тривала не надто довго. Це буде першим кроком до встановлення довіри та лояльності.

2. Слухайте. Ставте відкриті запитання які потребують розгорнутої відповіді та слухайте клієнта. Не перебивайте, лише у випадку якщо розмова відходить від теми, ви можете поставити уточнювальні питання. Направляйте розмову, але не намагайтесь втручатись і закінчувати речення замість клієнта. Слухаючи ви зможете краще зрозуміти людину, її бажання і «болі». Це дозволить вам скласти детальний портрет своєї цільової аудиторії та спілкуватись з людиною «однією мовою». Тобто ви розумітимете що очікує клієнт і зробите правильні акценти.

3. Запитуйте. Ваша презентація не повинна бути монологом людини, яка механічно читає інформацію з листка, не переводячи дух. Для того, щоб зацікавити людину послугою чи товаром, варто залучати її до діалогу. Тому запитуйте, цікавтесь - це допоможе налаштувати людину позитивно до компанії в цілому.

4. Будьте тактовним. Важливо навчитись зберігати спокій, та навіть у складних ситуаціях бути впевненим та приязним до клієнта. Пам’ятайте про те, що саме тактовність та клієнтоорієнтованість здатна схилити на ваш бік потенційного клієнта.

5. Покажіть що цінуєте думку клієнта. Використовуйте такі слова як: я вас розумію, так, звісно ви праві та інші. Це покаже людині що ви її дійсно слухали, ви її розумієте і підтримуєте. Будьте відкритими, й ви зможете завоювати довіру клієнта.

6. Не наполягайте, а допомагайте. Одне з головних правил успішних продажів – не тиснути на клієнта. Менеджер контакт-центру повинен допомогти покупцю розв’язати проблему за допомогою товару чи послуги. Це не має бути ситуація, в якій менеджер намагається просто продати товар. Якщо ви не звертатимете увагу на потреби покупця, то не зможете вибудувати міцну, довготривалу співпрацю.

Будьте налаштовані на позитивну розмову, і ви зможете завоювати довіру і прихильність будь-якого клієнта! Вміння вибудовувати якісну комунікацію позитивно відобразиться і на рівні продажів товарів компанії.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне