Антипоради. Як втратити клієнта
Антипоради. Як втратити клієнта

Для того щоб завжди буди успішним та завойовувати увагу клієнтів, варто уникати певних помилок. Яких саме, розповідаємо нижче.

5 антипорад. Що робити не потрібно менеджеру контакт-центру в спілкуванні з клієнтами

1. Не відповідайте на питання. Для того аби клієнт зацікавився товаром він має отримати вичерпну інформацію. Якщо оператор не володіє всією інформацією і не може надати необхідні відповіді клієнту - це може насторожувати. Адже якщо менеджер не знає добре продукт, то чи дійсно варто його купувати? Щоб у клієнта не виникало сумнівів, ви повинні бути добре проінформованими.

2. Не слухайте що говорить клієнт. Взагалі уважність в комунікації з клієнтом – це одна із основних складових успішного дзвінка. Активне слухання допомагає краще зрозуміти основні проблеми клієнта. Сконцентрувавшись на його «болях» ви зможете зробити правильні акценти в розмові. Якщо ви говоритимете те, що хоче почути клієнт, то зможете його зацікавити і продати товар.

Якщо будете неуважним та пропускатимете все повз, клієнт просто піде туди, де його цінуватимуть більше.

3. Домовтесь про повторний дзвінок і не телефонуйте. Забути про клієнта – найгірше що можна зробити. Якщо ви домовились про повторний дзвінок і в чітко визначений час не зателефонували, вважайте що покупця ви втратили. Клієнти хочуть відчувати себе важливими, і якщо компанія цим нехтує, вона не просто псує відношення з покупцями, вона їх втрачає назавжди.

4. Будьте агресивно налаштованим. Багато операторів вважають, що раз клієнт їх не бачить, то і інтонація може бути будь-яка. Таке упередження шкодить роботі, адже якщо клієнт чутиме що до нього ставляться зневажливо та навіть агресивно, він не просто нічого не купить, він порадить всім знайомим у вас не купувати. В епоху, коли покупці цінують чесність та якість – бути агресивними не найкращий варіант. Ви завжди маєте залишати хороше враження у клієнта і ніколи не переходити на негативні інтонації, адже це псує імідж.

5. Не намагайтесь клієнтові допомогти. Якщо дійсно хочете щоб клієнт від вас пішов – просто агресивно йому продавайте. Але якщо серйозно, то пам’ятайте – ваша презентація повинна бути направлена на вирішення певної проблеми покупця. Як ваш продукт може покращити життя клієнта? Даючи вигоду ви підвищуєте лояльність до бренду.

Прочитавши ці антипоради робіть все навпаки, якщо хочете залишатись клієнтоорієнтованими та успішними.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне