Call to action після якого захочеться купити
Call to action після якого захочеться купити

Для того аби покращити якість дзвінків, потрібно звернути увагу в презентації саме на етап підведення людини до покупки – Call to action.

5 складових успішного заклику до дії в телемаркетингу

1. Відсутність зобов’язань для клієнта. Якщо клієнт звернувся до вас вперше, варто уникати різких та нав’язливих продажів. Спочатку дайте щось корисне для потенційного клієнта. Він має отримати вигоду, щоб оцінити вас як компанію. Якщо ви можете запропонувати щось безкоштовно або за меншу ціну – зробіть це. Такий крок гратиме на вашу користь, адже підвищить рівень лояльності до бренду. Коли на людину не тиснуть - це лише сприятиме успішним продажам, адже у клієнта не виникає ніякого супротиву. Покажіть свою зацікавленість та бажання допомогти, і ви отримаєте в свої ряди постійних покупців.

2. Переваги продукту. Звичайно в презентації товару значна увага приділяється саме перевагам. Тому на етапі підведення людини до покупки не лишнім буде зробити декілька акцентів та ще раз наголосити на тому, як саме ваш продукт може покращити життя людини та які проблеми може вирішити. У цьому пункті варто відштовхуватись саме від проблем та «болей» клієнта.

3. Запропонувати швидкий результат. Ніхто не любить чекати. Якщо ви можете запропонувати клієнту щось одразу – зробіть це, отримаєте перевагу перед конкурентами. Наприклад, це може бути пробна версія продукту чи товар, який людина протестує одразу та оцінить його переваги та всі можливості.

4. Використати страх пропустити щось важливе. Для того щоб людина оформила покупку, надайте пропозиції ефект терміновості. Для цього використовуйте акції, обмежені у часі. Можете також додати що пропозиція закінчується і якщо це товар, розмістити кількість залишку на складі. Він має бути малим і показувати людині, що в неї є тільки момент зараз, щоб скористатись пропозицією.

5. Додати цифри та гарантії. Якщо ваша компанія має певні здобутки, ви можете це використати у своїй презентації для привернення уваги і формування у клієнта довіри. Це повинні бути факти та дійсно корисна та актуальна інформація. Не використовуйте старі здобутки, адже для клієнта вони не несуть ніякої цінності.

Використовуючи цих 5 складових ви покращите презентацію та зможете залучити більше клієнтів. Актуалізуючи інформацію презентації ви також можете додати щось нове та прибрати ту інформацію, яка для клієнтів не є цікавою та не спонукає їх до покупки.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне