Ефективний відділ продажу. Як сформувати команду справжніх профі.
Ефективний відділ продажу. Як сформувати команду справжніх профі.

Команда професійних менеджерів продажу– це основа успіху Вашого бізнесу. Для того щоб сформувати вдалу команду, потрібно дотримуватись ряду правил.

Що потрібно знати, щоб створити команду мрії?

1. Правильні кадри. Будь-якій професії можна навчитись, головне мати бажання. Але є певні риси, якими вже повинна володіти людина, перш ніж починати свою кар’єру в контакт-центрі.

До них відносяться:

Вміння та бажання вести перемовини. Людина не повинна бути сором’язлива. Вміння швидко знаходити спільну мову з будь-ким – це один із важливих кроків на шляху до успішної кар’єри менеджера телефонних продажів.

Жага перемог. Кожен день менеджера контакт-центру чекає череда перемог і поразок. Вміння не здаватись після кожного «ні» потенційного клієнта є однією з рис справжнього професіонала своєї справи.

Спокій та стресостійкість. Ситуації з клієнтами і потенційними покупцями можуть бути різними. Менеджери часто стикаються з негативом. Важливою якістю людини, яка працює на лінії, повинна бути впевненість та стійкість. Вміння не приймати образи інших людей в свою сторону лише сприятимуть стрімкому професійному розвитку.

Впевненість в своїх словах та діях. Впевненість оператора швидко передається клієнту. Якщо клієнт впевнений в товарі, який він продає, це значно збільшує шанси на успішну продажу.

2. Відповідний інструментарій. Тут ми повертаємось до того, про що часто говоримо у своїх статтях, а саме до грамотно складеного скрипта. Саме сценарій розмови – це той інструментарій, який буде опорою менеджеру і допоможе йому плавно переходити від одного етапу розмови до іншого, «ведучи» людину до здійснення покупки.

3. Звітність. Для того аби відслідкувати не лише зайнятість та навантаження оператора, але і його професійний розвиток, важливо мати перед собою звіт про його роботу. Відслідковуючи показники спеціалістів, ви зможете виділяти найуспішніших та заохочувати їх як матеріально, так і не матеріально. Заохочення відіграє не останню роль у професійному житті, тому не варто цим нехтувати. Вчасне заохочення дозволить вам втримувати найталановитіших спеціалістів відділу продажів.

4. Аналітика відділу продаж. Використовуйте додаткові материки, які допоможуть Вам «тримати руку на пульсі» діяльності менеджерів. До додаткових метрик можуть відноситись кількість розмов, первинних та повторних продажів та інше.

Сформувавш команду професіоналів своєї справи ви будете спокійні за якість обслуговування клієнтів та рівень продажів продуктів компанії.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне