Фрази, через які ви втрачаєте клієнтів
Фрази, через які ви втрачаєте клієнтів

Буває таке, що на початку розмови з клієнтом все наче йде добре, але ось Ви вже помічаєте що потенційний клієнт від Вас віддаляється. Чому так відбувається? Найпоширеніша причина – це використання фраз, які мають в собі негативне забарвлення. Нижче представлені три фрази, яких варто уникати в розмові з потенційним клієнтом.

3 фрази, які змушують Ваши клієнтів піти

Нічим не можу Вам допомогти. Ця фраза безперечно викличе у клієнта лише злість і Ви втратите повагу свого покупця. Для того аби не ставити під сумнів свої знання стосовно продукту та компетенцію загалом, краще попросіть клієнта зачекати, поки Ви шукаєте рішення, яке буде вигідним для обох сторін.

Ви можете домовитись про наступний дзвінок, якщо ситуація складна і потребує часу для повного врегулювання всіх нюансів. Але не говоріть клієнту що Ви не можете йому допомогти, адже покупець телефонує з ціллю знайти відповіді на свої запитання. Якщо він не може отримати допомогу від представника компанії, у нього може виникнути запитання: а чи є сенс взагалі бути клієнтом цього бренду?

Ви не праві. Люди не люблять коли їх поправляють і дають вказівки. Якщо не хочете налаштувати клієнта на негативні ноти, утримайтеся від різких фраз. Для того аби вирішити проблему, варто налаштувати клієнта на свою сторону та бути максимально тактовним. Уникайте таких фраз як «Ви не праві». Задавайте запитання, допомагайте клієнту ясніше окреслити проблему та зробіть все від Вас залежне, аби ситуація була швидко вирішена. Таким чином Ви збережете клієнта і зможете підвищити свою значимість в його очах.

Це питання не в нашій компетенції. Завдання менеджера – вирішити питання, навіть якщо воно не в його компетенції. Якщо Ви розумієте що не можете допомогти клієнту, варто звернутись по допомогу до колег або перевести розмову на іншого спеціаліста, але не можна відпускати покупця без вирішення питання.

Чим більше невдоволених клієнтів – тим нижче рівень довіри до компанії. Уникайте такої ситуації, адже негатив швидко розповсюджується та псує загальний імідж. В роботі менеджером контакт-центру варто пам’ятати, що Ви повинні бути клієнту другом, адже саме клієнтоорієнтованість є запорукою успіху бренду.

Якщо клієнт знає що може звернутись і отримати допомогу та відповіді на свої запитання, ризик того що людина вирішить купувати не у Вас в подальшому дуже низька. Формуючи стабільну базу постійних клієнтів Ви таким чином формуєте надійних «адвокатів бренду».

Клієнти, які залишаться задоволеними послугами, рекомендуватимуть Вас та створюватимуть компанії позитивний імідж. Чим більша кількість клієнтів, які рекомендуватимуть Ваші продукти – тим вище рівень довіри до Вашої компанії.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне