Сейлз менеджер. Головні навички спеціаліста
Сейлз менеджер. Головні навички спеціаліста

Для того аби стати справжнім майстром продажів важливо застосовувати певні прийоми. Які саме, розповідаємо нижче.

4 правила сейлз менеджера

1. Активне слухання. У спілкуванні з клієнтом в більшості випадків комунікацію веде саме сейлз менеджер. Але в розмові важливо також не забувати про навички активного слухання. Чим уважніше менеджер слухає клієнта, тим краще розуміє специфічні «болі» людини.

Основні прийоми активного слухання:

Паузи. Не перебивайте клієнта і не поспішайте вступити в розмову після того як клієнт закінчив говорити. Робіть короткі паузи, щоб у покупця не склалось враження що ви намагаєтесь його перебити.

Переказування. Після того як клієнт озвучив проблему і детально про неї розповів, зробіть підсумки, коротко переказавши суть. Це необхідно для того, аби між оператором контакт-центру та клієнтом не було непорозумінь.

Відкриті запитання. Ми часто про це нагадуємо, адже відкриті запитання є важливою складовою успішної розмови. Саме цей вид запитань дозволяє зацікавити клієнта та спонукає його до активної розмови. На відміну від закритих запитань, які передбачають лише так або ні, відкриті потребують більш розгорнутої відповіді та спонукають людину до комунікації.

2. Сторітелінг. Цей прийом добре зарекомендував себе в продажах, адже він передбачає звернення до клієнта не на пряму, а опосередковано через певного героя історії. Сторітелінг направлений на емоції клієнта. Якщо ви вибираєте для себе цей прийом, варто нагадати, що сторітелінг повинен відповідати на такі питання: що? А потім? А далі що? Історія має мати початок, розгорнуту середину і кінець, бути логічною та емоційною.

3. Робота з запереченнями. Почніть з позитивного. Якщо розгніваний клієнт звертається до вас з проблемою, ви можете сказати: «Ми вдячні що ви помітили цю несправність та вирішили до нас звернутись». Так ви показуєте клієнту, що цінуєте його зворотний зв’язок і вдячні за виявлення проблеми. Ви готові її виправити, а клієнт відчуватиме що може на вас покладатись. Також ви можете запропонувати клієнту невелику нагороду за те, що саме він виявив цю проблему. Це також гратиме на вашу користь, адже ви не втратите покупця і збережете його довіру до вас. Всі роблять помилки, якщо ви їх визнаватимете та вирішуватиме, то зможете зберігати високий рівень лояльності.

4. Організація роботи. Вміння організувати свою роботу також є важливим умінням сейлз менеджера. В спілкуванні з клієнтами ви не повинні відволікатись на інші задачі та робити декілька справ одночасно. Концентруйтесь саме на покупцеві та питанні, з яким він звернувся. Саме так ви зможете якісно вибудовувати комунікацію з клієнтами.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне