Секрети успішних продажів
Секрети успішних продажів

Для успішних переговорів в телемаркетингу важливими є три складові:

1) Відкритість. Щоб зацікавити потенційного клієнта з самого початку розмови – будьте позитивно налаштованими до комунікації. Людина вас не знає, її потрібно зацікавити з перших же секунд. Якщо ви будете неемоційно говорити суху інформацію, продати товар не можете. Клієнт вас не запам’ятає і ваша презентація пройде повз нього. Відкритість до діалогу – перший крок до успішної комунікації.

2) Обізнаність в темі. Важко продати товар, якщо ви його не знаєте. Наприклад, клієнт задає вам питання, а вам бракує знань щоб дати відповідь. Звичайно, якщо ви новачок на лінії, ви завжди можете запитати поради в колег. Головне – не залишайте людину без відповіді та щиро намагайтесь надати всю необхідну інформацію.

Щоб у клієнта виникла довіра до вас та продукту, ви повинні бути експертом. Інакше складеться думка, що ви самі не знаєте що продаєте. Якщо оператор не має ґрунтовних знань про товар, клієнт сумніватиметься у необхідності придбання товару. Адже навіщо йому товар, про який менеджер не може розповісти грунтовно та вичерпно.

3) Віра в те, що ви продаєте. Пункт, який є продовженням попереднього. Менеджер контакт-центру, який щиро вірить в те що продає, матиме більше шансів на успішну розмову з клієнтом, ніж оператор, який просто читає всю необхідну інформацію зі сценарію. Впевненість менеджера відчуватиметься, людина швидше повірить в продукт, навіть якщо спочатку не планувала його купувати. Говоріть про переваги впевнено, будьте готові відповісти на всі питання клієнта та не забувайте про те, що ваша презентація повинна потрапляти в ціль – «болі» та переживання клієнта.

Пам’ятайте що емоції відчуваються навіть тоді, коли людина вас не бачить. Якщо розповідь оператора нудна, вона не викличе ніякої уваги клієнта. В кращому разі вас просто вислухають в знак поваги, в гіршому клієнт попрощається на першому ж етапі розмови.

Важливо перед дзвінком налаштуватись на позитивний лад і не переносити на клієнта свій негатив. Якщо у вас була попередня складна розмова з «важким» клієнтом, це не повинно вплинути на ваші подальші дзвінки.

Завжди пам’ятайте те, що кожне «ні» клієнта наближає вас до успішного дзвінка. Якщо ви не здаватиметесь та будете впевненими – зможете досягти успіху як менеджер телефонних продажів.

Слідуйте перевіреним правилам і ви не втратите ні потенційних, ні постійних клієнтів.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне