Що в першу чергу потрібно вміти менеджеру з телефонних продажів
Що в першу чергу потрібно вміти менеджеру з телефонних продажів

Для того аби швидко засвоїти тонкощі роботи менеджером контакт-центру необхідно володіти певними навичками, які сприятимуть вашій кар’єрі.

5 рис, які свідчать про вашу готовність працювати менеджером телефонних продажів

1. Здатність налагоджувати контакт з потенційним клієнтом. Вміння спілкуватись з людьми – це мистецтво. Якщо ви володієте навичками швидко встановлювати контакт з людиною, то зможете з легкістю зацікавити співрозмовника, привернути його увагу і сприятимете успішній покупці.

2. Готовність до негативу і вміння з ним працювати. Розуміння що клієнт часто буває незадоволений ціною, умовами та іншим є другою ознакою вашої готовності до роботи. Коли оператор здатний зберігати спокій при роботі з негативом і залишається «з холодною головою», це допомагає швидко знайти рішення ситуації, яке задовільнить обидві сторони. Не сприймаючи негатив клієнта у свій бік ви зможете досягнути бажаних цілей дзвінка, не втратите потенційного клієнта, а навпаки збільшите шанси на те, щоб "проблемний" покупець став вашим постійним клієнтом.

3. Швидко «переключатись» з одного етапу на інший. Для того щоб розмова з людиною була вдала, важливо вміти переключатись з одного етапу дзвінка на інший, особливо не загятуючи. Якщо ви робите неправильні акценти, довго «топчетесь» на одному місці, це призводить лише до того, що клієнту стає нудно і шанси на успішну угоду зменшується. Тому важливо вміти вчасно переходити від одного блоку до іншого, роблячи правильні акценти, та викликаючи інтерес до товару у людини.

4. Вміння швидко засвоювати необхідну інформацію. Для того щоб викликати довіру у покупця вам необхідно знати все про товар, який ви продаєте. Ви повинні досконало володіти інформацією про продукт. Клієнт готовий до покупки лише тоді, коли менеджер, який продає цей товар, знає про продукцію все і вірить в неї. Якщо ж покупець задає питання які його цікавлять, а у менеджера немає на них відповіді, це бентежить клієнта і сіє у його душі певний сумнів стосовно того, а чи дійсно йому необхідна ця покупка. Ви повинні бути впевненими і обізнаними.

5. Вміння «вловлювати» коли клієнт втрачає інтерес. Здатність розуміти коли клієнт втрачає інтерес – важлива навичка, яка допоможе вам не втрачати потенційних покупців. Відслідковуючи тон клієнта, його відповіді ви зможете орієнтуватись на якому блоці презентації потрібно зробити акцент та коли необхідно задати ті чи інші питання.

Оволодівши цими навичками ви зможете з легкістю працювати менеджером контакт-центру та досягати кар’єрних висот.

Оставить комментарий к этому посту

Оставьте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам !

Звонок бесплатный!

Есть вопросы? Напишите мне